غذاساز چند کاره کوکینگ

غذاساز چند کاره کوکینگ

خرید خرد کن غذاساز چند کاره کوکینگ با عنوان اورجینال Cooking و 4 تیغه تیز که قابلیت برش و قاچ زدن انواع میوه، سبزیجات و مواد غذایی که مدنظر دارید را میتوانید از طریق غذاساز چند کاره Cooking تهیه کنید. بسیاری از مردم برای خرد کردن انواع مواد غذایی همیشه به مشکل برخورد می کردند مخصوصا موقع تهیه کردن سالاد که این کار بسیار دشوار و سخت بود برای خانم ها چون زمان زیادی را از آنها میگرفت.

در این بخش از فروشگاه لوازم آشپزخانه می خواهیم به معرفی یکی از پرفروش ترین محصول سال اشاره کنیم که اگر میخواهید نیمی از کارهای خود را سریع انجام دهید پیشنهاد میکنیم تا از غذاساز چند کاره کوکینگ برای برش یکدست استفاده کنید. به کمک تیغه های تیز این کالا که بصورت دوران چرخش دارند خیلی آسان می توانید انواع سالاد را در یک چشم بهم زدن آماده کنید. غذاساز Cooking دارای وزن بسیار سبک با قابلیت اتصال به برق را دارد و خیلی آسان میتوانید به کمک آن خرد کردن انواع سبزیجات، میوه، صیفی جات، گوشت و … را انجام دهید.

خرید خرد کن برقی سیلور کرست

خرد کن برقی سیلور کرست
قیمت : 550,000  تومان

خرید خردکن شارژی مدل S05

قیمت : 220,000  تومان

خرید خردکن slap chop
خرد کن پارس خزر

معرفی غذاساز چند کاره کوکینگ

غذاساز برقی چند کاره دارای محفظه 2 لیتری از جنس پلاستیک فشرده شفاف ساخته شده و با ابعاد کوچکی که دارد توانسته فضای کمی را اشغال کند. همچنین اگر به سرعت بخواهید کاری را انجام دهید در یک چشم بهم زدن این برش و خرد شدن برای شما انجام داده میشود. یکی از دغدغه های خانم ها پس از خریداری غذاساز چند کاره کوکینگ تمیز کردن آن است باید اعلام کنیم که این محصول ساختار بسیار ساده دارد و قطعات آن براحتی از هم جدا میشود. پس نگران تمیز کردن آن نباشید زیرا تیغه ها به آسانی باز میشوند و میتوانید آن را بشویید.

کیفیت و عمل کرد غذاساز چند کاره Cooking

همانطور که می دانید این محصول دارای بدنه ضد ضربه و نشکن بوده و دارای تیغه ها فوقالعاده تیز و ضد زنگ ساخته شده است. ساختار این کالا به گونه ای است که با توجه به ساختار پالسی می توانید به هر میزان که نیاز دارید سبزیجات را خورد کنید. به کمک این محصول می توانید موارد زیر را براحتی خرد کنید

  • خرد کردن انواع میوه
  • خرد کردن انواع سبزیجات
  • خرد کردن و ریز کردن موادی مثل پیاز، سیب زمینی، هویج و …
  • خرد کردن انواع آجیل مثل بادام، گردو، پسته، بادام هندی و …
  • خرد کردن گیاهان تازه که به عنوان چاشنی استفاده میشود مثل زنجبیل
  • خرد کردن و برش زدن انواع گوشت با بافت نرم همچون گوشت، ماهی گوشت مرغ و گوشت میگو

در صورتی که قصد خرید این کالا را دارید می توانید بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *