لوازم آشپزخانه – یک نمای کلی

سیر تازه، سیب زمینی و پیاز معمولا در آشپزخانه و خارج از محیط یخچال فریزر نگه داری میشود. سبد سیب زمینی و پیاز هم دارای تنوع بالایی است که شامل سبد های آویزی و یا سبد های چند طبقه میشود. سبد سیب زمینی و پیاز معمولا به صورت چرخدار و از جنس چوب ساخته میشوند تا به راحتی در آشپزخانه جا به جا شوند. در فروشگاه های ایکیا می توانید انواع لوازم برقی، سرویس چوب و خواب، دکوریجات، مبلمان و میز ناهارخوری، لوازم حمام و سرویس بهداشتی و لوازم آشپزخانه را خریداری کنید. این روزها لیستی از لوازم برقی پیش روی شما قرار داده می شود که عملاً معنای برخی از آنها را هرگز نمی دانید چه برسد به طرز استفاده از آنها! این روزها خرید باید هوشمندانه باشد. ضمناَ در طرح تناسبات این نشیمن باید به ابعاد و اندازههای رایج و استاندارد فرش (۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری) توجه کرد. فروشگاه اینترنتی تخفیف سیتی با درک این نیاز، فعالیت خود را در زمینه خرید انینترنتی لوازم سفر و کمپینگ آغاز کرده و در حال حاضر انواع متنوعی از ماگ و فلاسک سفری، انواع باد بزن های برقی و باد بزن دستی، انواع بیل سفری تاشو، ظروف غذا خوری سفری و ظرف و ظروف پیک نیک را موجود کرد و قیمت مناسب عرضه میکند.

لوازم آشپزخانه مدرن

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری، نمونه های متنوعی از لوازم ساختمانی و بهداشتی تولید می شود و به دلیل تنوع بالای محصولات انتخاب برای خریداران کمی سخت به نظر می رسد. خرید قابلمه های سرویس هم ظاهر جذاب و منظمی به آشپزخانه خواهد داد و هم از نظر سایز خیالتان جمع می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، آشپزخانه قلب منزل است. از این رو لازم است است قبل از خرید حتما مانند 90 درصد مشتریان بانه مارکت نقد و بررسی مدل ها را مطالعه کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین کولرگازی را با توجه به نیاز خود بخرید. نمگیر و تنظیف : وجود دستمال های تنظیف آشپزخانه به شما کمک میکند تا با پاکیزه نگهداشتن سطوح آشپزخانه از آلودگی ابزار آشپزی جلوگیری کنید. همچنین وجود درب روی آن باعث میشود تا بوی آزار دخنده زباله های تر، محیط آشپزخانه را نا مطبوع نکند. از دیگر ابزار زیر مجموعه این دسته بندی میتوان به پایه نگهدارنده جا ادویه، بانکه و درب قابلمه اشاره کرد. بهترین سازندگان آن را میتوان به برند بوش و لوازم آشپزخانه گاگنا اشاره کرد. توان اندازه گیره ترازو آشپزخانه حداکثر تا 5 کیلوگرم است و به شما برای نگه داری مواد غذایی و بسته بندی آن کمک میکند.

اکثر دستگاه های فست فود از استیل استنلس ساخته می شوند .

با استفاده از ترازو آشپزخانه میتوانید گوشت، سبزیجات یا سایر مواد غذایی را به اندازه نیازتان در هر وعده وزن کرده بسته بندی و فریز کنید تا همیشه در دسترستان باشد. شما میتوانید از کاسه آشپزخانه برای آماده کردن مواد کیک و شیرینی یا مزه دار کردن گوشت و مرغ استفاده کنید. آبکش و لگن آشپزخانه کاربردی ترین ابزار برای آبگیری و شست و شوی مواد غذایی به حساب می آیند. اکثر دستگاه های فست فود از استیل استنلس ساخته می شوند . علاوه بر دستمال تنظیف مخصوص آشپزخانه، شما میتوانید برای خشک کردن ظرف سرو و پذیرایی خود پس از شست و شو از نمگیرهای پارچه ای استفاده کنید. شما میتوانید از ست آبکش های استیل برای آبگیری مواد غذایی پخته شده و از سبدهای پلاستیکی برای آبگیری میوه، سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده کنید. این لوازم جانبی آشپزخانه ارزان و کاربردی را میتوانید با تخفیفهای باورنکردنی از فروشگاه اینترنتی آوینا مارت خرید کنید.بویژه برای افرادی که به دنبال خرید لوازم جانبی آشپزخانه برای جهیزیه خود هستند، قسمت لوازم جانبی آشپزخانه فروشگاه اینترنتی آوینا مارت برای یک خرید مناسب لوازم جانبی آشپزخانه مفید خواهد بود. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی در استانبول بوده اید حتما نام اسکیچی بازار ها به گشو شما خورده است.

بهترین لوازم آَشپزخانه ایرانی

اگر اهل مسافرت هستید و یا به کمپینگ و طبیعتگردی علاقهمند دارید. قیمت لوازم خانه و آشپزخانه سر به فلک می کشد اما اگر بهترین فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه را انتخاب کنید یک تیر زدید و چند نشان! این راهکارها باعث کاهش مصرف سیستم های گرمایش از کف ساختمان نیز می شوند. از این لحظه به بعد هست که خرید جهیزیه به یک پروژه مهم تبدیل می شود. حالا که به اهمیت چک لیست جهیزیه عروس پی بردیم، در ادامه یک لیست جهیزیه کامل به تفکیک دسته های مختلف وسایل مورد نیاز را برای شما آماده کردیم. این دسته شامل انواع کلمن های شیشه ای، کلمن استیل، فلاسک شیشه ای، انواع وکیوم و فلاسک دو جداره است. در فلاسک های شیشه ای از (شیشه فلاسک) به عنوان عایق استفاده میشود و کیفیت و مدت زمان حفظ دما کاملا به جنس شیشه به کار رفته در آن بستگی دارد. آبکش و سبد دارای تنوع بالایی از لحاظ سایز و جنس بدنه هستند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *