گوهر پنهان لوازم آشپزخانه

بنابراین داشتن قابلمه و تابه در اندازه و مدلهای مختلف برای هر آشپزخانهای مهم است. رنگ سفید با همه چیز مطابقت دارد و گرچه افراد شیک معتقدند که کمی قدیمی شده، اما به هر حال، یک انتخاب امن برای کسانی است که زیاد اهل ریسک نیستند. کسانی که جویای بهترین مارک لوازم برقی کوچک ایرانی هستند، نباید هرگز نام های پارس خزر و سایا را فراموش کنند. به همین دلیل تمامی کسانی که در جستجوی بهترین مارک لوازم برقی کوچک خارجی هستند، برند فیلیپس را نیز در کنار دیگر موارد جای می دهند. بوش با چندین نمایندگی فعال در آلمان و دیگر کشورهای جهان توانسته، نام و آوازه خود را برای مصرف کنندگان جهانی بلند آوازه سازد. بوش را در اروپا بیشتر به عنوان یک تولیدکننده لوازم آشپزخانه لوکس میشناسند؛ زیرا قیمت محصولات آن معمولا بیشتر از سامسونگ یا الجی است. شرکت ویژن پلاست این مشکل را حل کرده است و لوازم آشپزخانه مدرن را با قیمت مناسب و کیفیت ممتاز در اختیار شما قرار داده است. 5 سال قبل بدون دیدگاه بخش C-Lab شرکت سامسونگ تا این لحظه تجهیزات مختلفی تولید و راهی بازار کرده است. This data was done by G SA Conte​nt  Gen​er ator D emoversi​on!

لوازم آشپزخانه صنعتی

اغلب تجهیزات آشپزخانه کنوود از موتورهای پرقدرت بهره برده و با ظاهری کاملا شیک طراحی و به بازار عرضه می شوند. کارخانه اِسنوا در شهر اصفهان قرار گرفته است و از تجهیزات و وسایل صنعتی پیشرفته ای در کارخانه اِسنوا استفاده شده است. لازم به ذکر است که در برندهای معتبر توکارها دارای قیمت بیشتری می باشند چراکه با دقت و تکنولوژی خاص تری طراحی شده اند که همانند مدل های مبله با طول عمر بالا و کیفیت هرچه بیشتر کار کند؛ سیستم خنک کننده در مدل های توکار باید مطابق با توکار بودن دستگاه کاملاً حرفه ای تعبیه شود تا گرما و محدودیت فن به دستگاه فشار نیاورد و همچنین از آنجایی که در مدل های توکار چوب و یا سطح لازمه مانند جنس کابینت روی در سوار می شود، لولای درب و طراحی آن به گونه ای است تا وزن مازاد به مرور آسیبی به دستگاه وارد نسازد و یا اینکه درب به مرور از جایش جابه جا نشود پس اگر به دنبال مدل های توکار هستید هیچ گاه و هیچ گاه به دنبال برندهای نامعتبر که قیمتی پایین تر دارند نروید چراکه در برندهای معتبر همچون لوازم خانگی بوش تمام نکات باید در نظر گرفته و اجرا می شود و شما در قبال تمام این ریزه کاری ها و موارد است که هزینه پرداخت می کنید. Content w as cre ated with G​SA Conte nt G᠎enerator ​DEMO.

لوازم آشپزخانه لیمون

دمای بین ۴۰ تا ۸۰ درجه: دمای پایین که بین ۴۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد است به طور اتوماتیک با فن کند (۱۸۰۰rpm) شروع به کار میکند. در این حالت شما میتوانید استفادههای زیر را از هواپز داشته باشید: – سبزیجات بخار پز: میوهها و سبزیجات را در ابعادی که میخواهید خرد کنید و با دمای ۱۶۰ درجه برای ۱۵ دقیقه بپزید. برای استفاده از حالت دستیار صوتی گوگل باید اپلیکیشن را به آخرین ورژن آپدیت کنید. برند لوازم خانگی ایرانی ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران به منظور تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری راه اندازی شد و از سال ۱۳۹۵ شروع به تولید و معرفی دیگر محصولات خانگی نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر مشغول شد. Frigidaire از آنجا که توسط شرکت های برتر قوی پشتیبانی می شود و به دلیل محصولات با کیفیت ، یکی از برترین مارک های لوازم خانگی در جهان محسوب می شود. کارخانه اِسنوا به دلیل مجهز بودن به مدرن ترین وسایل صنعتی توانسته است که بهترین محصولات خانگی را با بالاترین کیفیت تولید کند و قدم به میدان رقابت با برندهای خارجی بگذارد. بهترین برند لوازم خانگی در جهان، لوکس ترین ها از 6 برند!

اِمرسان یکی از قدیمی و شناخته شده ترین برندهای مطرح داخلی درزمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید یخچالفریزر سر زبانها افتاد. در این حالت پخن و پز متوقف میشود و زمانی که دوباره مخزن را سر جایش برگردانید از نو شروع به کار میکند. در این حالت شما میتوانید استفادههای زیر را از هواپز داشته باشید: – ماست درست کنید: کافیست گرما را روی دمای ثابت ۴۰ درجه سانتی گراد قرار دهید و ۸ ساعت برای تخمیر شیر صبر کنید. ظرفیت: ۳.۵L – کنترل دمای الکترونیکی: ۲۰۰-۴۰ درجه سانتی گراد – پخت مداوم تا ۲۴ ساعت – قابلیت کنترل از راه دور با اپلیکیشن Mi Home – تایمر ۲۴ ساعته – پخت ۱۰۰ نوع غذا از طریق برنامه – قابلیت یادآوری برگرداندن غذا هنگام پخت – صفحه نمایش لمسی OLED – آشپزی سالم با روغن کمتر – ارائه عملکردهای سرخ کردن، پختن، خشک کردن میوه و یخ زدایی – مناسب برای درست کردن انواع غذاها از جمله : سبزیجات،سیب زمینی،کیک،بال مرغ،گوشت، ماست ساز و … میوه و گوشت خشک کنید: در این حالت گرما را روی دمای ۶۰ درجه قرار دهید و ۴ ساعت صبر کنید تا آب غذا گرفته شود و بپزد. تارت تخم مرغ: غذا را آماده کنید و برای ۲۵ دقیقه در دمای ۱۹۰ درجه بپزید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *